درباره ما

خانه کشاورز مرجع تخصصی تولید، تهیه و توزیع لوازم یدکی تراکتورهای مسی فرگوسن، رومانی ، موتورهای پرکینز _______________________________________ تماس : 33968922-021__33968921-021
واحد انفورماتیک

ایمیل : nassire@gmail.com




  • نویسنده : واحد انفورماتیک
  • تاریخ : : -

 

تاریخچه و متنی بر خانه کشاورز

در سال ۱۳۸۰ بعد از کسب تجربه های فروان در تبریز و تهران اقدام به تاسیس فروشگاه لوازم یدکی تراکتور نمودیم. 
بعد از کش و قوسها و آموختن تجربه های نوین در سال ۱۳۸۲ خورشیدی نام خانه کشاورز را بر کسب و کار خود انتخاب کردیم.
اکنون فروشگاه لوازم یدکی تراکتور خانه کشاورز در ابتدای راه است و شروع به فروش محصولات مارک اکینچی AKINCHI نمودیم و در ابتدا فقط درب رادیاتور و درب باک با این مارک را ارائه می کردیم که از صفر تا صد ساخت ایران هست زمان در گذر است و نهال فروشگاه لوازم یدکی تراکتور خانه کشاورز هر روز رو به رشد است .
در سال ۱۳۸۶ لوازم یدکی تراکتور ارائه شده در خانه کشاورز با مارک اکینچیAKINCHI نزدیک به پنجاه مورد از لوازم یدکی تراکتور شده بود.
در کنار فروش قطعات تراکتور AKINCHI نسبت به تهیه و توزیع لوازم یدکی تراکتور با کیفیت و مارکهای معتبر نیز به راه خود ادامه دادیم.
برای تحقق اهداف خانه کشاورز که همیشه هدفی جز رضایت کشاورز نبوده تمام تلاشمان را بکار بستیم تا شاید سهم خیلی کوچکی در بهبود سیستمهای کشاورزی داشته باشیم.
اکنون فروشگاه لوازم یدکی تراکتور خانه کشاورز بعد از پیمودن راهی طولانی و با تجربه تر از گذشته سعی در ارائه قطعات یدکی تراکتور با کیفیت عالی برای کشاورز است و بدیهی است که در این راه از تکنولوژیهای نوین بهره خواهیم برد و در این راه از شما همراهان گرامی خواهانیم تا با پیشنهادات و انتقادات خود ما را در این راه بیش از بیش همراهی کنید.
اکنون در سال ۱۳۹۸ خورشیدی فروشگاه لوازم یدکی تراکتور خانه کشاورز مفتخر است که با ارائه لوازم یدکی تراکتور با کیفیت عالی با مارکهای معتبر داخلی و خارجی در خدمت کشاورز ایرانی است و سعی در ارائه قطعات تراکتور با کیفیت هر چه بهتر است.

" در حال بروزرسانی "

 


دسته بندی : <-CategoryName->